Enostavne ribe iz filca - naredi sama

Pa kako to, da še nisem objavila svojih "rib" na Zeleni hiški? Prepričana sem bila, da jih že veselo uporabljate, pa zdaj vidim, da ... Ja, jih sploh še ni.

Popravljam zablodo - tule so:

naredi sam - ribe iz filca


Idejo sem našla pri Varuški Živi. "Kroj" je tako enostaven, da ga niti risala ne bom. Po lastnem navdihu iz kartona izrežite obliko, ki se vam zdi primerna za ribo. Dovolj veliko (jaz sem naredila okoli 15-centimetrske ribe, lahko so tudi manjše) in čisto enostavno. Nato karton uporabite kot predlogo in za vsako ribo iz filca izrežite po 2 kosa.

Seveda je zadevo mogoče tudi zakomplicirati: na ribe sem namreč šivala še oči, z obeh strani naenkrat. Samo po en kratek šiv. Na koncu, ko so ribe že sešite. Lepo držijo "paketek" koruze skupaj in ribe so doslej (po več mesecih precej pogoste uporabe) obdržale brezhibno obliko. Filc ima debelino 1,5 cm in kupila sem ga v Svetu metraže (tisti iz rayher-ja je vsaj na otip malenkost tanjši).

Potem pa ribice v roke, na tla v (otrokovi starosti primerni) oddaljenosti postavite škaf. To bo "ribnik". Vse ribe naj najdejo pot vanj. Pripravite se na veliko skakanja in vriskanja, še posebej, če igra cela skupina malčkov.  Uživajte!



Damjana
Naroči se na nove objave Zelene hiške


P.S. Ko ste že pri rezanju filca, lahko izrežete še nekaj kvadratov - bodo za kačo iz filca:

kača iz filca


Morda vam bo všeč tudi tale sestavljanka:

sestavljanka iz filca za otroke


Ni komentarjev:

Objavite komentar